İşgalci İsrail Başbakanı Benyamin Netanyahu İran’ı, Golan Tepeleri’nde İsrail’e karşı yeni bir cephe açmakla suçladı.
Korsan İsrail kabinesinin oturumunda Hizbullah hareketinin siyonist askerleri helak etmesine değinen Netanyahu, İsrail bir çok cepheden tehdit altında olduğunu belirtti.
Netanyahu, İran Lübnan’ın güneyinde açtığı cepheden başka şimdi de Golan Tepeleri’nde İsrail’e karşı yeni bir cephe açmaya çalıştığını kaydetti.
